Kramis?!

Allvarligt talat killar, vem faan skriver ett sms och avslutar det hela med KRAMIS. Mina mer trogna läsare vet ju att jag har nämnt en speciell vän (som brukade komma hem till mig och dricka svartvinbäsrssaft, köpa med sig kinamat för han trodde att jag kanske var hungrig och titta på Dirty Dancing) Ja han ja tänker ni nu hoppas jag.

Vi har inte hörts på ganska länge och jag trånar numera inte efter karlar utan låter dom tråna efter mig istället. Det är bättre för självförtroendet förstår ni. Iallafall så får jag ett sms nu- Hej! Det var ett tag sen..jo det kan man ju säga att det var...blabla hur mår du bla bla..Kramis! Han har skrivit det förut och det har irriterat mig litegrann men jag försökte tycka att det var sött men det är det INTE. Så jag tänker enbart svara på sms:et för jag har stört bra sifferminne (jobbskada) och vet att han fyller år idag. En 27 årig karl som skriver Kramis..herregud kramis på dig själv, tönt!

Nu när vi ändå pratar töntar så kan jag ju nämna röfejsets vanor som stör mig enormt. Jag har dom senaste veckorna bara jobbat kvällar vilket betyder att jag inte börjar före 12 på dagarna. MEN han har ett såkallat Svenssonjobb och börjar sex sju på mornarna vilket betyder att han måste ställa sin mobil som han lägger på SITT  golv, alltså MITT tak. Han snoozar säkert i minst 20-25 min varje morgon och gissa vem som vaknar var femte minut av att mitt tak vibrerar av hans jävla mobil.

Jag får mord i sinnet när jag tänker på honom och det kan inte vara normalt så jag håller tyst och smider mina planer i ensamhet istället.


Snart ska det iväg och jobbas natt på placet Ironiro.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! vad du skriver roligt. Jag gillar inte din granne och jag vet inte ens vem det är.

Det var precis henne jag menade... Kan hon hålla volymen och yvigheterna i hennes rörelser nere! Please...

2008-03-14 @ 21:30:48
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0