Lördag

Kvällen igår var väldigt rolig. Halv åtta stod det fyra heta Brunflobrudar utanför min dörr och Festen var ett faktum.

                                                                                                   ♥







Klockan sju imorse ringde väckarn ,kändes som ett skämt fast mer som ett hån. Men jag tog mig upp och knallade på jobbet i vanlig ordning. Köpte en cola i automaten och gick och satte mig med Annica. Finns det något godare är en hederlig kall Coca-Cola dagen efter? Den ska vara så kall att när man tagit dom första två underbara klunkarna hickar man liksom till. Då vet man att det var precis vad man behövde.

Det gick bra trots att jag lät som en nerrökt 60 årig kjerring dom första samtalen.



Elin på jobbet kom på den utmärkta ideén om en bloggmiddag med vin och grejer. Väldigt trevligt tycker jag och tackade såklart ja!

NU, sängen herrå  ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

klart jag inte ska lämna dig, blir fortfarande kvar.
som sagt; team 13 for ever. =)

2008-03-10 @ 11:31:54
URL: http://kexmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0