Make some löve to the music

Imorse vaknade jag till MTV och Top Ten At Ten. Gamla goa ballader som man har ett eller fler hångelminnen till. Just nu strömmar det Eros Ramazotti ur mina högtalare och det må va lite kärringvarning på det men jag tar det för han har gjort grymt sköna låtar.

Efter mitt morgonte som mer eller midre har blivit en ritual. Jag lämnar numera inte lägenheten utan en kopp pepparmints te så tog jag och martina en promenad till Lugnvik fram och tillbaka. Väldigt uppfriskande om det inte hade varit för regnet som pissade ner. Det blev som vanligt en underhållande promenad med skvaller och skratt. Vad skulle man göra utan tjejkompisar?

Imorron fyller två av mina favorittjejor 24år. Och min födelsedag är inte långt borta nu. Jag fattar inte att JAG ska fylla 24 år! Tur är det i allafall att när den dagen kommer är vi i Vemdalen på Forum så åldersångesten får vänta till söndagen tillsammans med tre-dagars-supande-ångesten. Härliga demoner man kommer ha den natten.

Nu bär det av till jöbbe, hejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag skulle kunna ge vadsomhelst för att få fylla tjufyra istället för tju... uuh, jag kan inte ens säga det högt. snyft

2008-03-10 @ 19:07:08
URL: http://fridasandramarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0