Misären är över!!!!

Idag den 25 mars 2008 fick jag min första lön sedan oktober 2007. Jag fattar INTE hur jag har överlevt här hemma. I Israel gick det väl an eftersom jag inte gjorde av med mycket fast när det vankades icke kosher mat så spenderades för många scheqel men det var det värt alla gånger!

I Februari gjorde jag inte av med mer än 400 kr på mat under en hel månad. När jag skrev att jag åt nudlar och åter nudlar så menade jag det bokstavligen. Ett kg hårdbröd har också gjort sitt i börsen!

Nu är det bara en månad kvar till Forum och jag längtar så jag döööör!!!

Johannas kommentar igår "Jag känner mig som en kristen när du berättar" fick mig att återuppta tanken att hmm ja man kanske ta det lite lugnare framöver? Odjuret i mig kommer försöka kämpa sig ut igen men jag ska vara hård och ställa ultimatum. Det funkar har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0