Mjukis

Jag är en riktig mjukisbrud med stort M. Jag skulle gå omkring med mjukisbrallor dygnet runt men håller mig till det hemma. Jag gråter till Oprah när hon ger bort mat till barnen i afrika eller nya hus och bilar till folk som verkligen behöver det. Jag älskar tjejfilmer som är riktigt förutsägbara. Jag tror på livslång kärlek trots att jag själv inte varit kär sen jag var 16-17 år. När min lillasyster tappade sin första tand grät jag för hon blev så glad och jag blev så glad med henne.

Jag är även en sucker för alla sorters "test" Vecko revyns extra häfte med roliga tester var det bästa som kunde hända. Vilken sorts kille passar dig? Så är du i sängen eller vilket yrke passar dig mm.

Fick ett mejl idag av Anna-Maria "ett roligt test" var ämnet och jag tänkte att ja vafaan. Så jag gjorde det och fick veta att min syn på kärlek för tillfället är Crash boom bang, kille nr 2:s inverkan på mitt liv var Now you´re gone. Dom grejerna stämde ju ganska bra.



Middagen hos chrille och martina var lovely! Tacos med morotskaka till efterätt och en lång kvällspromenad efter det. Kom hem runt halv nio och gjorde mig en kopp pepparmintste och intog soffan framför Greys.

Idag har varit en lugn dag. Var på apoteket och sen en promenad med BRA musik i öronen. Min ipod som mamma köpte i Amerikat är så jävla bra! Jag laddade den i Brasilien inför flygresan hem och jag lyssnar varje dag när jag går till jobbet och fortfarande finns det batteri kvar. Mycket bra köp!

Snart ska jag iväg till Ironiro för ett härligt nattpass.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0