Och jag som brukar klaga på martina...

Ja jag har inte haft någon bloggmotivation den här veckan. Det brukar betyda att jag haft en tråkig vecka men det har jag inte, tvärtom! Jag har haft medlyssning på jobbet och blev godkänd fast det var bara en låtsas medlyssning så jag ska få äran att genomlida en till inom en snar framtid. Alltid välkommet.

Kammade hem en fullpott på Yrkestestet som jag hörde ett nytt stjärnskott på jobbet beskriva som sviiiiiiinklurigt. Okej och du har så många hjärnceller?

Har jobbat tillsammans med Hanna och Annica i stort sett hela veckan vilket inte alltid inte är så bra för vi gör nämligen ALLT utom att just jobba. Intar stora mängder lösviktsgodis, lär varandra fula ord på olika språk, dricker varm choklad (pepparmint te för min del) läser bloggar och skvallrar. Tillgängligheten blir dock lidande så ett samtal från stickan är väntat.

Idag har jag varit ledig så jag och Hanna lunchade på tehuset där Frösö innebandylag alltid sitter bänkade vid samma bord. Så många räkmackor som dom trycker varje vecka är det fan ett under att dom ens orkar springa. Ännu en fördel att vara man antar jag.

Jag hittade en outfit tills imorron samt en nya mascara och ett par strumpbyxor.

Har mått lite halvklent idag så efter stadsturen gick jag hem och vilade. Somnade med röfejsets jävla dunkadunka vibrerande. Vaknade av röfejsets jävla dunkadunka vibrerande och har spenderat hela kvällen med föfejsets jävla dunkadunka musik. HATA


Men imorron är det jag som ska dunkadunka igång en rejäl förfäääst med ett stycke läckra Brunflobitches.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0