Sockertopp

Blodsockret jobbar frenetiskt efter en cola och en halv påse lösviktsgodis. Som är ett måste om man ska överleva en fredag natt på mitt jobb. Gick redan kl nio hemifrån så jag skulle hinna på Hemköp. Det är alltid asmycket folk på fredagar, småglin som köper folköl mm.

Hörde en rolig grej när jag var på väg till kassan. Tre tjejer ca 14-15år går mot chips hyllan när den ena utbrister- Asså popcorn är asnyttigt..VAA?? säger dom andra i kör....blir tysta och funderar ett slag och sen säger en av dom men asså, inte nyttigare än grönsaker va? Nej lilla vän om det vore så väl.

Läste precis igenom mitt förra inlägg och jag kan hålla med om att det lät lite drastiskt att gå från speciell vän till megatönt pga ett KRAMIS (kan fortfarande inte släppa det) men det är mycket mer än så.


SÅ kramis på er muhaha

Kommentarer
Postat av: EEEEEElin

http://www.vadargrejen.se/

2008-03-15 @ 00:05:59
URL: http://blabla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0