Söndagsnöje

Gårdagen var mycket trevlig. Fastnade framför en chicmovie med Chad Michael Murray och Hillary Duff. Så cheesy men jag kunde inte slita mig så klockan åtta fick jag springa två gator upp till Elin och bänka mig framför Melodifestivalen.

Vi åt pasta med fläskfilé och kantarellsås mmm.

Helt klart så gick dom bästa låtarna vidare enligt mig. Linda Bengtzing tål jag inte efter hela Magnus Hedman skandalen. Hur kan man förnedra sig själv så? Linda Bengtzing och Magnus Hedman träffas i smyg - Dom är bara vänner säger en nära vän. Okej då han är ju inte ful direkt men han har ju ett bagage som heter duga och en snygg fruga till råga på det. Magnus tillbaka med Magdalena, Linda i tårar. Försök förnedra dig själv ännu mer kvinna!.

Jaja men sjunga kan hon och hon var värd att gå vidare. Charlotte Perrelli är en diva men hon vet vad hon gör och gör det bra.

Efter Melodifestivalen var jag ju såklart tvungen att förhöra Elin om hennes dag i skidbacken med exet och hans nya tjej. Vi skrattade mest  och jag kunde inte låta bli att tänka på om jag skulle gå på "dejt" med mitt ex och hans puma. En papegojfarm kanske? Fast jag skulle nog mer propsa på mitt eget makeover program -Så går du från filtkepsmorsa till hetast i byn. Muhaha jag kunde inte låta bli.

Idag tog vi en rajd genom Östersunds lågprisbutiker och inhandlade diverse prylar till hemmet.

Nu väntar en härlig söndagkväll i soffan..herrrå


Kommentarer
Postat av: martina

hahaha nu gjorde du hela min dag! du är klockren! puss

2008-03-02 @ 19:55:45
URL: http://tinten.blogg.se
Postat av: Sandra

jag tål inte heller linda bengtzing. hon har ett sjukligt begär att prata om sina kända ex i skvallerpressen. senast läste jag att hon sagt att fredrik wikingsson hade lärt henne att kyssas. hur gamla var dom då liksom? 13? men ändå måste hon dra upp det, bara för han är känd... pathetic! sen undrar jag lite över hennes look kvällen till ära - posh's frisyr och posh's logotype (kronan) på skärpet? ooohh, hon är pinsam.
kram :)

2008-03-02 @ 20:32:02
URL: http://fridasandramarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0