Ungar i nyllet?

Igår var det en helt underbar kväll på Eniro och nu är jag faktiskt inte ironisk. Det var lugnt och skönt för en gångs skull. Många galningar har man talat med under åren, idioter och psykopater. Men så emellanåt glimmar det till och man får in en rolig kund, som igår.

K: Tjena Mikaela, du asså jag måste fråga dig en sak (och det här säger han med bruten svenska, om du tänker dig Mohammed på pizzerian runt hörnet)
J: Jaha okej, är såklart beredd på det värsta för sjuka frågor man ju fått. Vad kan det vara då? frågar jag
K: Asså brukar du kolla på tecknat.
J: Ja när jag var liten.....
K: Okej asså vad heter den där fågeln som har ungar i nyllet?
J: Jag upprepar, fågeln som har ungar i nyllet? Och tittar på Annica som börjar skratta.
K: Ja men du vet...asså jag kommer inte på det men jag har det på tungan spetsen va.
J: Jaha menar du Storken?
K: JAA tack då vet jag, hejdå.

Haha det gjorde hela min kväll. Så jävla roligt!

Grattis till Anneli och Emma på deras födelsedag idag.

PUSS


image119

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha, det var roligt samtal :) Ja, tänk så myvket sjukt man har haft! Helt galet :P Kramis

2008-03-11 @ 17:15:03
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: Sandra

hahahaha, det var roligt! hur tänkte han att du skulle uppfatta det egentligen? barn i ansiktet, liksom. fniss

2008-03-11 @ 21:27:55
URL: http://fridasandramarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0