Annica=sötnöt

Jag kom på sent igår kväll att satan jag har ju inga skivor så DJ Änki-pänki-spänki fick ett paniksms av mig vid tolv att hon var tvungen att ta med sig skivor annars, kul fest?

Så kommer hon på jobbet imorse med en Party-hits skiva tillägnad mig! Så glad jag blev.

Med risk för att bli nån sorts fashionista wannabe så vill jag lägga in en bild på mina fynd igår som jag är oerhört nöjd med.



(Ett fyrpack trosor kom visst med på bild också)


Den orange klänningen är superfin med en rosett under bysten men det är just brösten som ser ut som två Jätte balobas. Till och med Pamela skulle se som en A kupa bredmä en annan. Tror att det får bli den rutiga ikväll.

NU- kräma nyskivan! hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0