Ännu en medlyssning

på jobbet men inte en som man blir betygsatt på utan bara för att se hur jag jobbar och vad jag kan bli bättre på. Dvs att Stig berättar allt JAG är dålig på. Så i ren tjurighet när jag visste att jag inte skulle bli betygsatt höll jag mig till dom fraserna jag ALLTID har gjort som funkar bra och jag vet att jag har nöjda kunder.

Efter 15 min ser han bekymrad ut, suckar och säger Mikaela du hade inte blivit godkänd om det här varit en riktig medlyssning vilket jag redan visste men säger nähe nä. Du har höga värden men jag saknar ditt rådgivande i samtalen. Men Stig eftersom jag har höga värden så måste jag ju göra nånting bra så varför ska jag byta ut en fras (vill du att jag kopplar fram dig på numret till att istället säga jag kopplar dig gärna det ingår) visst det är ingen stärre skillnad men jag har vant mig vid att säga en sak i snart tre års tid att jag kan säga det i sömnen om jag skulle behöva, så bara varför?

Då blev han svarslös och sa istället att jag var en tjurskalle. DET visste jag redan precis som allt annat han sa  men det skiter jag i för  JAG SKA TILL NORGE!

image178

Efter snart ett halvår hemma så känner jag mig rastlös igen och vill bara bort och uppleva något annat.

Kommentarer
Postat av: annica

yyiiihhaaa!! åt skogen me ironiro!! nu ska vi härifrån... å detta tål att firas på lörda ;)

2008-05-15 @ 02:11:53
Postat av: Anna H

hade inte en aning om att du också bloggade! skoj, nu har du en till trogen läsare!
kramis

2008-05-15 @ 09:22:08
URL: http://www.nogg.se/mittlivsomjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0