Beforework

Istället för att sitta hemma och tycka synd om mig själv tills att jag skulle börja jobba hängde jag med systrarna Fahlén, Malin och Thompa på afterwork. Mycket trevligt förutom att burgaren var en aning tör.

När vi är på väg hem till Erika kommer jag på att jag och Malin glömt att betala våra hamburgertallrikar och en varsin öl. Jag fick dödsångest för jag tror ju på det här med karma och ville genast göra rätt för mig så jag var på vippen att vända men tänkte, vad gör egentligen ett svinn på en eller två hamburgertallrikar på en fullsatt servering hela kvällen! Nada så jag sket i det.

När ljudvolymen på festen var som allra bäst var det dags för mig att knalla in på ironiro. Ett snabbt stop på hemköp för nödvändig föda inför två nattpass på fängelset numero uno.

Imorron missar jag en eniro-tjej-fääst med dom bästa hos Elin för att jag ska jobba DÖDA MIG! Jag har iallafall äntligen sagt upp mig. Den 27 juni jobbar jag mitt sista pass förhoppningsvis förever på det här stället.

Sedan jag började kvart i tio ikväll har det varit konstant kö i 1,5 minuter och jag blir faan galen. Idiot efter idiot trillar in och jag har letat porrklubbar i Polen och letat efter en Anna på gotland i säkert 20 minuter. En skåning fick mig nyss att dra på flinet, Haj kan jag få numjet ti spääjsöövice.



Dagen idag spenderades läsandes på min balle. Fick sådan otrolig träsmak och jag svor över att jag inte köpt en bekvämare stol som jag kan steka i istället för en köksstol. Så kom jag på den briljanta idéen att jag kan ju faktiskt ligga ner på min balkong fast då sidledes. Mycket bekvämt.

SLUTA ring nu för faan.

Kommentarer
Postat av: Festfixarn

Men Ååååh! Sjukanmäl dig idag! Det var "ovanligt många" sjukanmälningar denna vackra helg så vad gör lite svinn som du själv säger?

2008-05-31 @ 13:47:34
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0