Dagens goda gärning

Natten var vidrig och det ringde konstant HELA natten! Jag hade en obekväm bh och sminket kliade. Jag vill så gärna sjukanmäla mig inatt och gå ut med Eniro tjejerna men det skulle vara för genomskinligt. Jag får stå mitt kast helt enkelt.

När jag gick hem imorse gick det två fulla studenter framför mig och vinglade. Den ena stannar mig och frågar om han kan få låna min telefon för han ska ringa sin mamma efter skjuts. Jag var inte på mitt soligaste humör men säger att ja okej då om det går fort. Han ringer och pratar med sin mamma och den andra mindre fulla killen börjar fråga mig hundra frågor.

Vart jobbar du? Vad heter du? Vart bor du? bla bla. Jag får tillbaka telefonen och börjar snabbt gå hemåt. Då ropar han med frågorna att jag ska vänta lite. Jaha vad är det frågar jag. Ja det är lite pinsamt men jag är bajsnödig. VA? ja kan jag kanske få låna din toalett? Där gick gränsen. Nej det går inte! eheee okej säger han bara och sen när jag vänder mig om ser jag honom lubbandes åt motsatt håll som hans kompis går. Det tryckte nog på rejält.

Återkommer inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0