Det är slut!

Momma och hennes Göte har gjort slut. Han skulle komma till henne på sista april men hörde inte av sig. Hon blev sur men tänkte minsann inte ringa upp honom. Efter nån dag blev hon orolig för han är ju trotsallt över 80 år så vad som helst hade ju kunnat hända. Hon ringde upp och han svarade men hade ingen förklaring varför han struntat i att komma när dom hade bestämt det. Hon sa och jag citerar "Å je skällde som en bannhunn" men gjort är gjort och hon sörjde då inte honom nå vidare.

Vi kom överrens om att man då aldrig blir klok på keran.

Imorron är jag ledig och då SKA jag städa och tvätta. Jag fattar inte hur jag kan få till det så stökigt som det jämt är hemma hos mig nuförtiden. Jag hoppas att Hanna kommer förbi så jag måste kliva upp i tid.

Det ser ut som att det blir Norge för min del i juli nångång så jag måste än en gång hyra ut min lägenhet. Vill helst inte det med jag tycker mig själv vara en bra människokännare så nån som passar som föreståndare för Mickans B&B ska jag nog kunna hitta.

Ironiro kallar..hej

Kommentarer
Postat av: Anna H

Ja momma, vad ska man säga =) Göte var tydligen ingen höjdare, tur det finns andra keran s

2008-05-15 @ 22:35:43
URL: http://www.nogg.se/mittlivsomjag
Postat av: tinta

men guuud, vi som pratade om deras kärlek bara häromdagen! :) fan man kan aldrig vara säker, hur gammal man än är! pyss

2008-05-16 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0