En produktiv dag

Festen är redan igång men inte hos mig den här gången utan hos gissa vem, RÖFEJSET. Fyfan för den människan säger jag bara. Jag börjar jobba klockan sex imorron bitti och jag kommer INTE vara glad och pigg om hans fest brukar vara som dom alltid är, dvs till ett två på nätterna.

Imorse ringde klockan nio och Hanna 10 sekunder efter det, är du vaken? jaaaaa jag tror det. Okej jag kommer snart. Upp och hoppa och i med frukost och sen tvättid klockan 10. Ingen hade bokat efter mig så jag tog en dusch och en tripp på stan där jag inhandlade två klänningar och en fin blus för endast 400 kr.

Har varit och handlat lite mat också plus en ny konservöppnare som den förra hyresgästen verkar ha drullat bort i sin förvirring.

Imorron kväll kommer Annica och Elin på jobbet till mig för en helkväll i hataeniroanda. Alla vi tre ska sluta inom en snar framtid men börjar tidigt på söndag morgon och jag undrar vad som händer om vi inte dyker upp...hihi

Annica ska i vilket fall som helst ta in på mitt B&B och jag ska skämma bort henne rejält.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad bra det känns att läsa meningen "sluta inom en snar framtid!".

2008-05-16 @ 20:00:46
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0