Första maj

Har varit ute på promenad runt frösöberget med Emelie. Jag börjar komma igång nu med promenader vilket är grymt skönt för jag känner att jag mår bra av det. Ska belöna mig själv med ett par nya dojjor och kanske en vindjacka framöver så jag får känna mig tipptopp ute i spåret.

Vi gick på shell och drack kaffe först och sen gick vi genom torget och vilket sorgligt första maj pådrag det var! Det stod kanske tre eller fyra vegangalningar med plakat och en stackars gubbe och gapade på om diverse orättvisor. Och publiken bestod av 15-20 pers, de flesta med dreads och nyvakna alkisar.

Igår var det en lugn kväll. Övervägde att henka med på majbrasa i Lugnvik med Annica men kom att tänka på alla jävla snorungar som kommer springa runt med smällare så jag tog det säkra före det osäkra- En helkväll med Martina och Cedervallarna.

Nu duschen, min fotsvett håller på att förpesta hela Mickans B&B vilket är inte särsklit bra för affärerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0