Gröna gubbar

Jag var inte direkt svårövertalad i lördags trots att jag kände mig lite av. Jag pallrade mig iallafall iväg till Malin vid nio och där var Martina och Erika. Gick vidare till Tompa och Sara och det blev en sen kväll. Vände i dörren på Mark Twain för jag skulle ju röka med Johan som jag mötte på samma ställe. Detta jävla rökande förstår jag mig inte på.

Erika bokstavligt talat släpade mig vidare på Larrys vid ca ett och det var inte riktigt värt det. 100 spänn i inträde ÄR för mycket pengar. Kebaben hägrade och Emelie och min kebabkompis/gammalt hugg bråkade och jag hotade med att byta bord om dom inte blev vänner. Emelie räcker fram handen och han bara drar i den så Emelie blev ännu argare och gick därifrån. Jag klandrar henne inte.

Jag ville bara hem för det var så jädrans kallt på morgonkvisten men mitt stora hjärta förbarmade sig över det gamla hugget och vi gick hand i hand hem till mig.

Jag drack resorb och han stökade omkring på toaletten och jag började smått ångra mitt beslut. Eftersom vi bara är vänner nuförtiden så beslutade jag mig för att sova på soffan. Medans jag gick omkring och småplockade lite och borstade tänderna stannar han mig i dörröppningen till rummet och säger STANNA STANNA OCH VA TYST! Ehh nej jag tänker inte vara tyst va är det med dig? DET ÄR GUBBAR I KÖKET. Jag vet inte vad jag ska säga så jag skrattar men tänker att jag kan ju inte slänga ut stackarn för han är ju helt borta.

Ja mycket ska man vara med om och jag har varit med om diverse. Får jag inte se kille runka live så blir man dumpad av en kille som jag själv inte hade en aning om att jag var intresserad av eller så bor det gubbar i mitt kök.

Vad ska hända härnäst?





Kommentarer
Postat av: martina

HAHAHA vilka h'ärliga bilder du lägger in. Tequila-face!

2008-05-12 @ 14:12:43
URL: http://tinten.blogg.se
Postat av: erika

haha förlååååt! men utan mig hade du ju inte träffat ditt ragg!? :)

2008-05-12 @ 16:55:56
URL: http://eckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0