Irri

Igår tog jag som sagt bussen till Brunflo och till Momma där världens sötaste kusinbarn väntade. Det är nästan så att jag vill ha en egen när jag ser dom sötnosarna (ej ironisk för en gångs skull)

Gick hem till mamma där jag hoppade studsmatta med min älsklings Matilda. Vi åt glass och pratade killar. Hon är tillsammans med Jonathan M nu men tidigare var hon ihop med Jonatan B. Och nu är Stina ihop med Jonthan B men ibland så är hon kär i båda två. Jobbigt dilemma.

Jag dividerade nyss med en kund om en butik i Årsta som det fanns två adresser på. Jag säger snällt att ja jag har två adresser. Suck...men va faan hur svårt kan det va? Ursäkta? Ja jag ringer ju till 118118 för att få en adress och jag VET att det bara finns en butik.

Jaha men det finns två olika adresser vad jag kan se så du kan ju få båda numren och ringa och fråga! SUCK men herregud blablabla är det så svårt att få en adress? Men det finns TVÅ och eftersom DU är helt handlingsförlamad bestämmer JAG att det är den på Bolidengatan DU söker, ok? Jaha jaja men koppla då.

Givetvis var det en karl.

Nu ska jag gå och säga upp mig, sen hem och lägga mig på ballen och sola.

Soo long friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0