"Jag har fått bättre självdisciplin"

Radio Jämtland citerar.

Jag är lite sur idag och jag bor i en svinstia. Förra veckan spillde jag ut en fjärdedel av min nyinköpta müsli på mattan i vardagsrummet men eftersom jag bara har ett rum så antar jag att jag spillde ut müslin i "rummet".

Det ligger fortfarande kvar där och jag kliver i det varje dag flera gånger när jag ska till och från soffan. Men jag orkar inte plocka fram damsugaren helt enkelt. Igår kväll var jag tvungen att diska. Det var antingen det eller köpa nya tallrikar, skålar och bestick. Det vill jag inte heller.

Varför denna lamhet? Det kan inte ha med den ljusa årstiden att göra för det har ju motsatt effekt vad jag vet.

Jag lyssnade inte på intervjun idag för jag jobbade och jag hatar att höra mig själv prata för jag låter helt efterbliven. Jag borde vara van i det här jobbet när man blir granskad och petad på hela tiden men nej. Kanske att jag vågar lite senare. Ni (alla mina läsare) som missade det här har ni länken och en alldeles underbar bild på mig och Hannisen.

http://www.sr.se/cgi-bin/jamtland/program/index.asp?programid=2173&format=107538579

Var glada att ni känner mig,okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0