Kan det gå bättre?

Jag har ständig otur nuförtiden. Idag, vaknade FÖR tidigt och tog en morgonpromenad. Det var väl iofs ganska bra. Kom hem igen och fick mördande ont i magen dvs mensvärk. Fy farao vad jag kved innan värktabletten satte in.

Gick på jobbet, ser att jag har fått TVÅ pass midsommar helgen när jag egentligen har min lediga helg. Och inte vilka pass som helst utan 8.5 timmes självmordsvidriga timmar. Det betyder också att eftersom jag bara är timmis så kommer jag få jobba TRE helger i rad i juni. Ja men det är ju bra och framförallt roligt! Som att jag inte har ett liv att leva än att sitta på det här jävla skitstället. HATA.

Gick nyss på toaletten, bajs i hela toan. Bytte toa och tappar mina nya och enda tampong i toan. Inget bajs i den toan vad jag kunde se men never ever att jag stoppar ner handen i dennna sanitära olägenhet.

Som om inte det räcker har jag också slutat äta godis och skräp. Har inte inmundigat en enda sötsak på snart två veckor och det har betytt -1kg. Det är jag nöjd över men faan vad jag vill belöna mig själv idag med något annat än broccoli!

Middag med erika martina och hanna ikväll, mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: martuna

bajs är gott men du e fan godare. LOVE

2008-05-10 @ 03:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0