Make löve to the rain

Jag älskar regn och oväder. Finns det något mysigare än att ligga ute i en husvagn när det smattrar och åskar? Och helst med en god bok och en liten läslampa.

Jag intalar mig det iallafall. När det regnar behöver jag inte ha ångest över att måsta ta på mig en kjol som skaver i ljumskarna utan leggings, eller ett linne som sitter åt där det inte var lika åtsittande förra sommaren. Inte heller behöver jag oroa mig över ett ganska skitigt hår för det är ju bara blött av regnet.

Eller en somrig pastellfärgad t-shirt som mer är gärna vill skämma ut mig med rejäla lökar under armarna.

Jag vill ha höst!

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag är lite böjd att hålla med dig där, när det regnar kan man med gott samvete ligga inne, äta godis o läsa men skiner solen får jag genast dåligt samvete för att jag inte sitter ute o njuuuter av värmen...Plus att man måste ju klä av sig alla jävla kläder *mutter*
Ha det bäst!

2008-05-06 @ 02:52:45
URL: http://airamani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0