Muu

Detta blev jag väldigt upp i årra över för några minuter sedan och skrev ett inlägg som försvann pga denna satans skitsida.

Jag svarade på en annons häromdagen på blocket där det var en tjej som ville hyra i andrahand från början på juli. Vi har mailat fram och tillbaka och hon verkar vara en rar tjej, dock lite ung.

Jag googlade henne och hittade även henne på resedagboken och då visar det sig hon har varit på Hitra och jobbat på samma fabrik som vi ska till! Lilla värld. Så då tänkte jag att då kan ju verkligen hon ge mig värdefull information och headsup om sånt man borde veta och i utbyte får hon komma och titta på min lägenhet.

Hon verkar vara lite av en sportnörd vilket jag gillar för nördar känns harmlösa och mjuka. Jag gillar nördar.

Nu ska jag sortera tvätten och sedan krypa ner med min nyinköpta bok med titeln Brunst-kalendern och lyssna på Bobban.

Kan man bli annat än brunstig den här årstiden? Jag vet minst en som håller med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0