Ogiltig

Jag har funderat lite på det här med att vara kräsen när man är singel och stolt. Jag går efter en poäng skala 1-10 och jag anser mig själv vara ett ganska bra kap. Ingen mega skönhet men jag kan bjuda på mig själv och mina misstag. Har inte alltid alla stips på tallriken men det är bara positivt att inte vara som alla andra jämt.

En femma kan helt klart bli ett hemsläp men en femma på kvällen är inte alltid en femma på morgonen om jag säger så. Till och med en tia kan komma att trilla ner på listan en söndag morgon.

Idag kom jag på mig själv att kolla in TVÅ äldre män (i förhållande till mig) på ICA. Den ena såg ganska tjusig ut när han gick fram och tillbaka vid mjölken och jag smög mig närmare och såg ingen ring på fingret. Vid det laget kände jag mig som ett desperat psyko men så hör jag "Pappaaaaaaaaa" Okej hejdå minus 10.

Jag gick vidare till fryswokarna och passerar en annan man som intressant stod och studerade innehållsförteckningen på en Findus micro-middag, som för övrig är min personliga favorit. Ingen ring som blänkte på fingret där heller och ingen snorig unge i närheten.

Jag passerar på andra sidan frysdisken och utan att tänka på det har jag aktiverat maneater ögonen så han tittar upp och flinar lite. Hur kan jag vara så fel ute? Karln var typ tandlös och lite lönnfet.

Mikaela det är dags att du går hem och drar nått stort över dig och det var precis det jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0