Ryssland liksom...

Helgen bjöd på en två dagars. Jag ser det som en självklarhet när man jobbar varannan helg att man lever till fullo den helgen man är ledig.

I fredags gick jag martina och malin en liten krogrunda som slutade för min del på subway och en borttappad jobbnyckel.

Lördagen, SCHLAGER som jag blev besviken på. Charlottes låt var inte dålig men övriga europa tänker uppenbarligen inte som oss. Men Ryssland liksom och han med snoppnäsan som åkte skridskor bakanför på en liten fläck, huvva.

Vi tog förlusten med ro och drog på Mark Twain där vi släppte loss med Brunflokillarna. Jag bjöd in till efterfest och jag som HATAR efterfester ångrade mig ganska fort men det var ganska trevligt tills jag somnade i soffan. Rickard kom förbi efter att ha förhindrat en självmord i storsjön och malin somnade raklång på golvet i köket.

Jag träffade även röfejset ute på gården när vi kom från krogen, "Haru nå cigg?" frågar tönten och jag säger NEEJ JAG RÖKER INTE en aning arg men han kom lindrigt undan med tanke på vilka olika sätt jag skulle vilja sparka in hans röda pung.

Min lillebror har blivit singel. Han är en riktig sötnos som förtjänar en flickvän som kan hålla ordning på bena och inte göra honom ledsen. Nu gäller det bara att han inte blir ett lätt byte för en ensam mamma som söker vad som helst hon kan koppla. Det har visat sig vara ett ganska vanligt syndrom och det finns ett antal varningsexempel.

Nu lunch med Veronica, hej!

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag har ju tjingat din brorsa redan... Få bort din lördag natt nu och följ med på festen! PUSS från en hemlig beundrare..

2008-05-26 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0