Välkommen

I Helgen är det jobb jobb jobb. Ingen utgång, ingen dansgala. Men vad vore en kväll på krogen...

Förra året när jag var i Nälden så blev jag lämnad där för dom som körde trodde jag hade fått hugg och åkt med nån annan. Så var faktiskt inte fallet och jag stod ensam i NÄLDEN halv tre på natten och visste inte vart jag skulle ta vägen. Tacka för kusiner säger jag bara.

Igår efter jobbet gick jag till Elin och sväng för lite tv-spel. Vi spelade bowling, tennis och boxades och det blev ett riktigt träningspass. Jag tror vi håller oss till det i fortsättningen istället för TP med diverse gäster.

Imorron åker jag nog till Brunflo efter jobbet och tittar på Matildas gympauppvisning. Har också lovat Momma att komma och noppa hennes ögonbryn och prata om hennes nya erövring Göte. Det är tydligen aldrig för sent att finna kärleken igen eller om det så bara är för lite sällskap.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Min mormor har också träffat en ny karl i år. Han heter Bruno, mormor fyller 80 i sommar så det verkar stämma det du säger.

2008-05-03 @ 18:02:57
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0