Blir gärna pensionär vid 25

Jag bor som sagt hos min momma sedan igår och en vecka framåt. Min pappa har haft min lägenhet när jag har varit borta och eftersom han jobbar i veckorintervaller var han inte hemma när jag kom hem. Så då bodde jag i min egen lägenhet men nu när han är hemma igen bor jag hos momma för att slippa betala hyra. Lång historia jag vet.

Idag väckte hon mig vid elva och kallade mig sjusovare. Jag klev upp och gröten stod på bordet, risgrynsgröt. Det kallar jag lyx. Jag tog en promenad sen kom pappa och Matilda och hälsade på. Fikade hembakta munkar och kaffe.

Jag har som tur var hittat ett trådlöst nätverk hos grannen så jag kan surfa. Efter fikat surfade jag lite och gick på affären. När jag kom hem stod även middan på bordet, lyxigare lyxigast! Vi gick ner på pionjären, drack en bastuöl och bastade till typ halv sju. Kom hem och tog oss ett glas rödvin (jag iaf momma drack whisky) åt vitlöksbaguetter med keso,tomater, avokado och räkor! Och nu dricker jag en gin och tonic.

Hur skönt låter inte mitt liv just nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0