One tree hill

Jag älskar den serien så innerligt mycket. Håller just nu på att ladda hem det senaste avsnittet men med grannens sega nätverk ser det ut som att jag får hålla mig till tåls ett tag till.

Jaha helgen då som skulle bli så lugn, jupp så blev det ju! Fredagen spenderade jag med momma och på lördagen hamnade jag givetvis på krogen. Förfest i Brumpa med Susanne och co, hade riktigt trevligt så brorsan skjutsade oss till stan. Väl inne på G3 fick jag vara nöjd med att inte mitt foto satt vid ingången med en stor blinkande varningstriangel på. Tyckte inte heller att folk verkade känna igen "tjejen som spydde och fick böter", så jag andades ut.

Hade en väldigt trevlig kväll och natt. Pizza och gympatävling på söndan.

Har varit till stan idag och packat lite inför Egypten. Det ska bli så sjukt skönt att få steka på en strand i en vecka och bara ta det lugnt. 

NU blir det trillan!

Natti

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är också one tree hill-nörd. Jag är så glad att Peyton och Lucas äntligen är ihop igen. Hehe!

2008-11-26 @ 14:51:47
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: ecka

jag blir galen på att du inte uppdaterat på så länge! :)

2008-12-20 @ 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0