ehh bowling?

Imorron ska vi bowla med jobbet. Kommer bli intressant. Hitramat bjuder på tre öl, en på bowlinghallen och dom andra två på Hjorten som är Fillans enda pub.

På kvällarna har jag så mycket  jag vill blogga om men på dagarna när jag slutat jobba är jag så satans trött i både kropp och själ att jag inte har någon motivation.

Jag börjar tro att jag är Hitramats nya bitterfitta. Den gamla fick sparken. Idag suckade jag djupt åt gravida Marie som aldrig kan lyfta en enda låda för hon är ju GRAVID. Men sök ett annat jävla jobb då. Hon frågar aldrig, kan du lyfta åt mig? Utan bara kollar som att ser du inte min gigantiska mage och ibland snärtar till en på armen om man inte råkar se hennes stirriga ögon. Tjejen i fråga är 24 år, har gått på socialbidrag hela sitt liv, ska ha barn med ett onenightstand som för övrigt inte vill veta av "ungen" för att citera Marie och hon är dalmas. Lycka till i livet säger publiken!

Dom tre tjejerna jag bor med utöver Emelie som ska åka hem har typ börjat dejtat alla tre. Malin med en polack och Linda och Amanda med varsin göteborgare. Joråsåatt det är ju kul, för dom alltså.

Såhär såg det ut imorse när jag gick till jobbet.



En klo till en krabba som jag egenhändigt mördat med mina bara händer (egentligen med två plasthandskar men det lät inte lika coolt)


Försökte ta så att man såg i förhållande till min hand hur stor den faktiskt är, för det är den.

Kommentarer
Postat av: party party

men gud vad fint det är i norge! jag tror jag måste komma och hälsa på. :) jag pratade dessutom med hanna på msn idag och vi måste ju åka och hälsa på henne nåt när du kommit hem. L for Love.

2008-09-04 @ 20:19:49
URL: http://erusur.blogg.se/
Postat av: big mama

bra mickan! då räknar jag in dig i vemdals-klicken 2008.. längtar efter mail och dig! puss

2008-09-10 @ 18:34:03
URL: http://erusur.blogg.se/
Postat av: Vera

Mickan, är det där din hand? Herregud vilka långa naglar du har fått alltså! Lovely! Saknar dig kram

2008-09-18 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0