Experthjälp?

Jag har som många andra en del oavslutade män i mitt liv. Ett par av dom har återanvänts x antal gånger men kan inte användas till mer än så. Just nu sitter jag i Norge och har inget att varken återanvända eller något nytt att utforska. Det har resulterat i nasty sexdrömmar där jag både varit prostituerad samt nära att sätta på Martin Haake. Uppkastning? JA! Mina drömmar spelar mig spratt efter spratt.


På juldagen träffade jag en kille hemma som jag trodde det bara skulle bli whäm bäm thank you mäm med men han var envis med sina sms. Dom kom inte bara nattetid och till och med på vardagar. Vi träffades en gång hemma i Brunflo när jag bodde hos mamma i julas. Jag åkte till Brasilien och han smsade. Jag svarade inte, alldeles för dyrt.


Jag blev dödssjuk när jag kom hem och låg sängliggande en vecka ungefär och fick ställa in en träff med honom. Blev lite bättre och hade äntligen fått tillbaka min lägenhet. Vi gick ut och gick, möttes på frösöbron och gick runt frösön. Ganska långt blev det och sen skulle han följa mig hem. Snopen jag blev när han sa tack och hej redan vid porten och allt blev pinsamt. Vill han bara vara min polare eller? Jag fattade ingenting.

Jaja vi träffades en gång till efter det i början på mars. Han kom förbi med kinamat och eftersom min dvd var sönder fick det bli dirty dancing på teven istället. Han klagade då inte och jag fick till och med massage.

Efter det har vi inte träffats men hörts ganska regelbundet på msn.

I söndags kom överraskningsbomben.

Han frågade vad jag skulle göra och jag sa att mina huskompisar skulle på bio men att jag skulle njuta av ensamheten i två timmar och kolla på en film. Vad mysigt det skulle vara att vara där med dig, fick jag till svar. Ja du är välkommen alla dagar. Hmm ja kanske det. Eller vad skulle du säga om att jag kom till Trondheim så skulle vi kunna träffas där? Jag lite lätt förvånad men jag svarar att det skulle iofs vara ganska skönt att lämna ön ett tag. Då säger han att han har ett förslag. "Jag betalar flygbiljett till dig och hotell för oss i Stockholm om du vill göra mig sällskap"

Det här har aldrig hänt mig förut och jag kan inte låta bli att bli lite feministisk och tänka att jag kan faktiskt betala min egen biljett, sådeså! Men sanningen är att det skulle jag aldrig göra för det är inte värt det. Tänk så mycket jag kan shoppa för dom tusenlapparna i Thailand.

Det som spädde på det feministiska upproret inom mig var att han även sa "Om det blir så att du missar en arbetsdag så kan jag ersätta dig" Vad ska det betyda egentligen? Om jag missar en arbetsdag för att åka och träffa honom så ska han betala mig? Som om! Jag tror han uttryckte sig lite klumpigt och så är han ju man. En man som har pengar.


Jag sa att jag skulle sova på saken. Hanna ringde i förrgår. Hon ringer alltid precis när jag behöver höra hennes kloka resonemang och hon sa "Mickan, jag brukar ju vara den som säger nej men när det gäller det här så säger jag ja åk för faan"

Nån mer?


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men ååååk! Är det så mycket att språka om? Vill du hellre ligga kvar i sängen och vänta på drömmen om Mats?

2008-09-17 @ 19:42:55
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Vera

Men ÅK!!

2008-09-18 @ 20:02:36
Postat av: big mama

2008-09-19 @ 12:02:43
URL: http://erusur.blogg.se/
Postat av: tinten

men asså var det förra helgen eller nu i helgen du skulle till mätz? om det var förra helgen kräver jag en detaljerad redogörelse!! puss

2008-09-24 @ 17:25:29
Postat av: Martin Haake.

Fint inlägg, Känner mig hedrad!

2009-12-31 @ 17:43:44
URL: http://inteokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0