Kär och galen

Ja så sant som det är sagt. Jag är kär och galen i en ung och het pokermiljonär och mitt liv är nu fulländat. Lät det som mig eller?! Näe

Helgen var fruktansvärd! JAg trodde att jag skulle DÖ av tristess. Bilresan till Trondheim gick helt okej förutom att jag burnade rakt igenom en vägtull. Jaja jag och bilar. Kom fram till flygplatsen i god tid men hittade inte parkeringen. Körde fel x antal gånger och fick backa och köra tillbaka på en enkelriktad gata. Mötande trafik blev inte så nöjda.

När jag klev av planet på Arlanda så var jag inte nervös. Gick inte ens in en snabbis på toan och pudrade näsan. Inget bra tecken.

Vi möttes upp och jag kände direkt att NEJ jag vill inte det här. Vad i helvete har jag gett mig in i. Lamaste kramen ever men han var skäggig och det gillar vi. Åkte in med arlanda express och tog taxi till hotellet. Det var ganska stelt och vi pratade inte så mycket. Lämnade av grejerna och gick en vända på stan. Jag tog sikte på ALLA Gina butiker och han följde efter som en svans. Gick jag två meter framåt gick han precis bakom mig och kollade på ALLT som jag kollade på. Han försökte säkert bara vara intresserad men jag klarar inte av sånt! Låt mig andas snälla.

Jag kvävde min irritation och ansträngde mig verkligen och frågade om poker och sånt jag vet att han är intresserad av. Det flöt på bra men det finns ju gränser på envägskommunikation.

Vi gick tillbaka till hotellet och la oss i dubbelsängen. Han var inte direkt på och jag var definitivt inte det heller. Jag fick iallafall massage och sen hånglade vi i typ fem minuter innan jag däckade (klev ju faktiskt upp halv fem och satt koncentrerad i 17 mil och körde bil i spöregn)

Lördagen var låååång men jag stod ut. Gjorde inget speciellt förutom att jag shoppade som en galning och han gick efter. Jag tror att han måste ha varit så hunsad av sin förra tjej för karln hade ingen egen vilja. Allt han sa började med "Vad vill du göra?" "Hur vill du att vi gör" "Vi gör som du vill" MEN JA okej jag fattar, vi gör som jag vill. Jag tycker om att bestämma men även där finns det gränser. Han får ju gärna ha en åsikt och kör jag över den så okej då har han ju iallafall försökt.

Söndagen ljög jag ihop en historia att jag skulle möta Emma klockan nio vilket jag skulle göra men inte så tidigt. Packade ihop mina grejer och tackade så mycket för helgen. Jag fick lite dåligt samvete att jag inte ens låg med karln men man kan ju inte sympatiligga med någon som tack?! Eller jo det kan man men inte jag.

Såhär i efterhand är jag inte förvånad att det blev som det blev. Varför blev det inget mer än en flirt i vintras? Jo för att jag inte ville. Varför orkade jag inte träffa honom när han var hemma i ösd? Jag hade ingen lust. Så varför ville jag åka till Stockholm och spendera två dygn med honom? Jag tänkte att ja men kan ju alltid prova och så får jag ju SHOPPA.

Jag fick iallafall träffa Mamma, Matilda och Emma i söndags så nu är jag peppad att jobba på sex veckor till och sen komma hem ett tag.

Så var min helg i korta drag. Hur var din?

Kommentarer
Postat av: martina

men herremingud! där blev inga barn gjorda och lika bra det kanske! 6 veckor tills du kommer hem känns väldans länge, skulle behöva lite mikkis och lite skandaler här hemma innan jag dör av tristess. pöss

2008-09-30 @ 17:36:35
URL: http://erusur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0